ورود به سامانه معاونت فرهنگی

اطلاعیه شماره (1) مراسم دانش آموختگی سال 1397

اطلاعیه شماره 1 مراسم دانش آموختگی سال 1397 -کلیه دانشجویانی که تا پایان شهریورماه سال جاری دانش‌آموخته می‌شوند، می‌توانند از روز شنبه مورخ 10/06/97 با مراجعه به سامانه نگارستان به نشانی: http://negarestan.ikiu.ac.ir  از لینک ثبت‌نام دانش‌آموختگان عام نسبت به ثبت‌نام جهت شرکت در مراسم دانش‌آموختگی اقدام نمایند. - به پاس تجلیل و قدردانی از تلاش‌های علمیِ دانش­آموختگانِ برتر در رشته­ها و مقاطع مختلف، این عزیزان می‌توانند در نیمه اول مهر با مراجعه به نشانی یادشده در بالا از لینک ثبت‌نام دانش‌آموختگان برتر نسبت به ثبت‌نام خود بدون پرداخت وجه اقدام نمایند و علاوه بر این هدیه­ی نقدی در قالب کارت اعتباری نیز به آنان تعلق خواهد گرفت. مزید اطلاع، لینک مزبور پس از ارسال فهرست اسامی دانش‌آموختگان برتر از سوی آموزش دانشکده‌ها فعال خواهد شد. ضمناً معافیت از پرداخت وجه ثبت‌نام شامل همراهان آنها نخواهد شد. - با توجه به ظرفیت محدود سالن برگزاری مراسم، هر دانش­آموخته می‌تواند حداکثر دو نفر از بستگان درجه یک خود را (پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزند) همراه داشته باشد. - زمان تقریبی برگزاری مراسم دانش‌آموختگی پس از ایام محرم و صفر (اواخر آبان یا اوایل آذر) خواهد بود. زمان دقیق پس از پایان مهلت ثبت‌نام و مشخص شدن تعداد قطعی دانش‌آموختگان، طی اطلاعیه‌های بعدی و از طریق سامانه نگارستان به نشانی یادشده در بالا و تارنمای دانشگاه به نشانی: http://ikiu.ac.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد. - دانش­آموختگان برای ورود به سامانه نگارستان لازم است از نام کاربری و رمز عبور سامانه بوستان استفاده کنند. ضمناً قبل از شروع فرایند ثبت نام، تکمیل اطلاعات مورد نیاز از منوی پروفایل من – ویرایش اطلاعات الزامیست. - وجه ثبت‌نام برای شرکت دانش­آموختگان در مراسم همانند سال قبل، 300,000 ریال و برای هر نفر همراه 100,000 ریال است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02833901866 تماس حاصل فرمائید و یا سؤال­های خود را در این زمینه از طریق سامانه­ی پیامکی 3000765567 با ما در میان بگذارید    

Slider 1

یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت آغاز به کار کرد

جشنواره درون­ دانشگاهی حرکت آغاز به کار کرد جشنواره درون­ دانشگاهی حرکت با اهداف زیر از امروز آغاز به کار کرد: - شناسایی انجمن­های علمی دانشجویی موفق و تقدیر از فعالان این انجمن­ها - انعکاس فعالیت‌های الگو و موفق - ایجاد تحرک توأم با جهت­دهی فعالیت­های انجمن­های علمی دانشجویی - ایجاد زمینه به منظور هم­افزایی انجمن­های علمی دانشجویی از طریق انتقال تجارب موفق - ایجاد بستر مناسب به منظور آشنایی صاحبان صنایع و معادن، حرَف و مشاغل، سازمان­های دولتی و غیردولتی با ظرفیت­ها و توانمندی­های انجمن­های علمی دانشجویی این جشنواره در سه بخش: فراخوان و جمع آوری آثار، نمایشگاه دستاوردهای انجمنهای علمی و اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد.  نحوه برگزاری جشنواره حرکت در این دوره به شرح ذیل می باشد: الف) انجمن‌ علمی برتر:(آثار از خرداد 96 تا خرداد 97) دانشکده فنی و مهندسی(به انضمام کشاورزی): 3 انجمن دانشکده علوم پایه:1 انجمن دانشکده معماری شهرسازی و مرمت: 1 انجمن دانشکده الهیات:1 انجمن دانشکده علوم اجتماعی:2 انجمن دانشکده علوم انسانی: 2 انجمن  ب) فعالیت خلاقانه: هرنوع فعالیت خلاقانه همچون خلاقیت نوآوری ابتکار و حل مسئله می تواند موضوعاتی که امتیاز ویژه ای دارند: مشارکت دانشجویان و استادان اخلاق آکادمیک اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید کالای ایرانی آزاد اندیشی و گفتگوی علمی تعاملات علمی بین المللی مناطق محرم و محرومیت زدایی   پ) نشریه: هر نشریه علمی که متعلق به انجمن علمی باشد ت) مسابقه: هر نوع مسابقه علمی که متعلق به انجمن علمی باشد ث) محتوای دیجیتال: کلیه فعالیتهای علمی در فضای دیجیتال شامل وب سایت، نرم افزار، شبکه های اجتماعی، بازی، اینفوگرافیک، فیلم و ... ج) کتاب چ) اختراع ح) کارآفرینی: کلیه فعالیتهایی که منجر به طرح ایده و یا عملی شده است داوری: داوریها بر اساس فرمهای تعیین شده در دو بخش داوری تخصصی و عمومی انجام خواهد شد داوری تخصصی: معاون پژوهشی دانشکده، استاد مشاور داوری عمومی: مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی، کارشناس انجمنهای علمی، دبیر جشنواره، دبیر دبیران و دبیر سال گذشته جشنواره حرکت(آقای شهیدی) نکات مهم: دانشجویان به صورت فردی، تیمی و گروهی و به صورت مجزا از انجمنهای علمی نیز می توانند شرکت کنند. *انجمنهای علمی در همه بخشها و گروهها و تیمهای دانشجویی فقط در بخشهای محتوای دیجیتال، کتاب، اختراع و کار آفرینی و بخش ویژه می توانند شرکت نمایند. *آثار برگزیده تیمها، گروهها و دانشجویان مستقل از انجمنهای علمی فقط به بخش کشوری راه پیدا خواهند کرد و بخش دانشگاهی فقط داوری خواهند داشت.    زمان­بندی(احتمالی با توجه به زمان برگزاری جشنواره ملی) زمان دریافت آثار:  از 20/03/97 الی 03/04/97 داوری آثار: 3/04/97 الی 10/04/97  نمایشگاه : 7/07/1397 لغایت10/07/1397 اختتامیه: 16/07/1397   نحوه دریافت آثار: درقالب سی دی و یا فلش : ساختمان پویش اتاق 13، 11 و 8 به صورت ارسال شبکه های اجتماعی:  شماره تلفن: 09387991302 در شبکه سروش، گپ  و واتس آپ شماره تلفن:09388708922 شماره تلفن: 09190476462   جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر می توانید تماس بگیرید: 02833901867 02833901868 02833901870        

Slider 1

تبریک به دانشجویان برتر قرآنی

سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در مرحله منطقه ایی به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان از روز چهارشنبه مورخ 97/2/19 لغایت جمعه مورخ 97/2/21 برگزار گردید و دانشجویان این دانشگاه شامل خانم فاطمه مرادی، خانم سمیه محمدیانفرو آقای امیرمحمد مرادی موفق به کسب رتبه های برتر و راهیابی به مرحله ی کشوری مسابقات شدند

Slider 1
« »
ورود به سامانه (کلمه عبور: کد ملی)


سامانه نگارستان  |  نسخه 2.01

کلیه حقوق مادی و معنوی برای شرکت فن آوران طرح نو گلستان محفوظ می باشد .